یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

فروش دیگ بخار با کیفیت

۶ بازديد
مزیت این است که مکانیزم کامل و نظارت بر سیستم های اندازه گیری قبلا توصیف شده مورد نیاز نیست؛ از سوی دیگر، این مونتاژ با افزایش طول شامل افزایش وابستگی دما لوله مویرگی بین سنسور فرستنده و فشار است. دیگ بخار بنابراین توصیه می شود اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه تغییرات قابل توجهی از دمای محیط زیست وجود ندارد.
علاوه بر این، سنسورهای فشار باید در نسخه مقاوم در برابر خلاء باشند. در حالی که این واقعا یک مشکل نیست، این نباید فراموش شود. مقدار ابزار دقیق مورد نیاز به عنوان نسبتا کم است. دیگ بخار فقط فلنج های بزرگ (استاندارد: DN80 / DN50) باید در سمت عروق موجود باشد. برای اطمینان از اندازه گیری امن به ویژه برای برنامه های کاربردی سنسورهای فشار در محدوده خلاء بالا، فرستنده همیشه باید در سطح پورت اتصال سنسور فشار پایین، و یا ترجیحا زیر پورت اتصال پایین تر نصب شود.
این توصیه می شود مطمئن شوید که در صورت افزایش سطح بالاتر، خلاء تولید شده توسط روغن پر کردن روغن مویرگی به خلاء در کشتی اضافه نمی شود، که ممکن است منجر به فشار بخار پر کردن نفت شود. دیگ بخار در این مورد، نفت از بین می رود، تولید حباب های گاز و ایجاد اندازه گیری برای رانش دور.
هر سه اندازه گیری هیدرواستاتیک دارای یک معایب کوچک هستند: آنها فشار ستون آب بالای فرستنده را تشخیص می دهند که با اشاره به سطح واقعی بستگی به تراکم محیط دارد.
این خطای اندازه گیری، ذاتی به اصل عملکردی، دیگ بخار معمولا در سیستم کنترل با استفاده از ماژول های اصلاح تنظیم می شود.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.